צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



    עורך דין מכירת דירה

    עורך דין מכירת דירה חייב להיות חלק בלתי נפרד מכל עסקת נדל"ן בה אתם מעוניינים למכור את דירתכם. קרין לב – משרד עו"ד ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע בכל שלב לאורך הדרך. כך שאתם תצליחו למכור את דירתכם בהצלחה וללא היתקלות במכשולים שהיו עשויים לעכב את כל התהליך. אנו מקפידים על האנשת יחס אישי וליווי משפטי מקצועי בהתאמה מדויקת לצרכיו של כל לקוח ולקוח. צרו קשר עוד היום והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם במענה מקצועי ומדויק לכל שאלה.

    חשיבות הליווי המשפטי של עורך דין מכירת דירה 

    כל אחד מאתנו כבר יודע, אין זה פשוט למכור את הדירה כמו למכור נעליים או כל דבר אחר שאין לכם בו רצון. בשעה שאתם מתכוננים לקראת מכירת הדירה, צרו קשר עם עורך דין מתמחה בדיני מקרקעין, כך שתוכלו לקבל ממנו את הסיוע המשפטי לו אתם זקוקים. 

    • בדיקה של נסח טאבו על ידי עורך דין מנוסה יכולה לעזור לכם לחשוף בעיות רישום שאולי לא ידעתם על קיומן כלל. 
    • במידה ובדירתכם קיימות חריגות בנייה, הרי שאתם עלולים להסתכן בהפרת חוזה בעת המכירה. עורך דין מכירת דירה יכול לסייע לכם להסדיר את כל חריגות הבנייה אל מול הרשויות המקומיות על מנת שהדבר לא יפגע בכם או בעסקה שעתידה להתבצע.
    • עורך דין אשר מתמחה בדיני המקרקעין יוכל לסייע לכם בתכנון והערכה של כל סעיף בחוזה שלכם. בין אם בתיווך, שכר הטרחה, הובלה, אריזה וכיו"ב. 

    עורך דין מכירת דירה

    כלל השירותים בתחום המקרקעין

    משרד עו"ד – קרין לב, מייצג לקוחות בעסקאות מקרקעין כגון: רכישת דירה מקבלן, עסקאות רכישת/מכירת דירה מיד שנייה, הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין, ייצוג ועדי בתים בעסקאות על פי תמ”א 38, רישום ותיקון צווי בתים משותפים וכיו"ב. משרדנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את הליווי והייצוג המשפטי בכל מקרה בו תזדקקו לו. כך שבין אם אתם מעוניינים למכור או לקנות דירה חדשה, אתם תזדקקו לשירותיו של משרד עו"ד – קרין לב. 

    צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



      אולי יעניין אתכם

      חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים