צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



    עורך דין פינוי בינוי

    עורך דין פינוי בינוי מתמחה בפרויקטים הנ"ל המהווים תכניות להתחדשות עירונית. מדובר בתהליך מורכב ומתחיל ברגע בו מכריזה הרשות העירונית על שכונה ישנה כמתאימה לפרויקט. הכוונה היא לפנות את הדיירים הקיימים למצוא להם דירות חלופיות שכורות, להרוס את כל השכונה ולבנות אחרת מודרנית עם תשתיות חדשות. כל בעל דירה ייכנס בתום התהליך לדירה חדשה שהוקצתה שתהיה מרווחת יותר ובבנין רב קומות. עורכת דין קרין לב מתמחה בתחום וניתן לקבל ממנה ייעוץ.

     

    עורך דין פינוי בינוי – ליווי לכל אורך התהליך

    עורך דין פינוי בינוי מלווה את התהליך המתחיל לאחר שנחתמים הסכמים בין הצדדים, קרי: החברה הבונה שזכתה במכרז מטעם העירייה וכל דייר בנפרד. הוא יכול לייעץ לכל דייר בעת המשא ומתן ובעת הכנת ההסכם, לסייע בנושאי מיסוי, בהתנהלות מול הרשויות והחברה הבונה את הפרויקט. במידת הצורך, גם מול מנהל מקרקעי ישראל. הוא יכול לבדוק את כל התכנון, את הבטוחות הניתנות ואת השעבודים לבנקים. בנוסף, הוא יכול לוודא כי הנכס החדש נרשם כהלכה בטאבו ועוד.

    התנהלות מול הדיירים

    כל בעל בית נשאל אם הוא רוצה להשתתף בפרויקט. כל עוד כולם או הרוב מתנגד אזי הפרויקט אינו יכול לצאת לדרך. במידה ושני שליש מסכימים אזי כל מי שמסרב מסיבות לא ענייניות וגורם לעיכוב הפרויקט יכול להיתבע על הנזקים הנגרמים. כך, שכל הנושא הינו מורכב מאוד. במידה והכול הולך על פי התכנון אזי, סביר להניח כי הוא רק ירוויח. כמובן, שיקבל דירה חדשה גדולה יותר אבל גם בגלל מבני ציבור ואחרים, גני שעשועים, פארקים, ריאות ירוקות ועוד המוקמים בשכונה, כך, שאיכות החיים משודרגת. כן הוא זכאי לדיור חלופי חינם במהלך הפרויקט.

    עו"ד פינוי בינוי מיומן

    משרד עו"ד פינוי בינוי עם שירות מקצועי ופתרון בעיות

    עורך דין פינוי בינוי יכול לייעץ בכל המצבים הרגישים הללו, ובאחרים נוספים, וזאת על מנת שלקוחות יידע להתנהל היטב ויוכל למצות את מלוא זכויותיו. בכל פרויקט מורכב כזה עלולות לצוץ בעיות שונות, עיכובי זמן, דחיות באספקת הדירות ועוד. עורך דין קרין לב בעלת המוניטין תייצג כל לקוח במצבים אלו ובאחרים נוספים.

    צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



      אולי יעניין אתכם

      חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים