צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



    עורך דין מקרקעין בראשון לציון

    במידה החלטתם לרכוש דירה בראשון לציון או בכל מקום או שבקרוב יתבצע פרויקט תמ"א 38 בבניינכם – עורך דין מקרקעין בראשון לציון הוא הכתובת הנכונה עבורכם. על מנת שתוכלו לקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר תוכלו לפנות אל קרין לב – משרד עו"ד אשר מתמחה בדיני המקרקעין. אין סיבה להתפשר על רמת המקצועיות של עורכי הדין שאתם בוחרים, בדקו את הניסיון והוותק של הם, כך שתוכלו לקבל תמונת מצב אשר משקפת את רמת המקצועיות שלהם באור מציאותי. 

    אילו שירותים מעניק עורך דין מקרקעין בראשון לציון?

    עסקת הנדל"ן אשר עומדת בפניכם היא ככל הנראה אחת העסקאות הגדולות והמשמעותיות ביותר במהלך חייכם. על מנת לוודא כי אתם מקבלים את השירות הטוב ביותר, תוכלו לפנות אל עורך דין מקרקעין בראשון לציון. השירותים אשר תוכלו לקבל כוללים בין היתר:

    • רכישת דירה מקבלן.
    • עסקאות רכישת/ מכירת דירה מיד שנייה.
    • הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין.
    • ייצוג ועדי בתים בעסקאות על פי תמ”א 38.
    • רישום ותיקון צווי בתים משותפים.
    • ליווי וייעוץ לבעלי קרקעות בהיבט העסקי, המשפטי והמיסויי בעסקאות של מכירת הקרקע ליזמים.
    • ביצוע עסקאות קומבינציה מול חברות נדל"ן ובנייה.

    עורך דין מקרקעין בראשון לציון

    ליווי מקצועי ואישי בעסקאות מקרקעין

    בכל עסקת מקרקעין חשוב לוודא כי אתם יכולים לקבל את שירותיו של משרד עורכי דין – קרין לב. משרדנו מלווה את לקוחותיו בכל שלב של העסקה. החל משלב ניהול המשא ומתן לקראת ההתקשרות בהסכם, תכנון העסקה והפרויקט, דרך כל ועדות התכנון, משרדי הממשלה, רשויות וקבלת האשורים הדרושים להשלמת העסקה ורישום הזכויות, והכל תוך שילוב מתמיד של מקצועיות רבה וליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך. 

    אין ספק כי ליווי אישי ויחס אדיב ומכבד יכולים להוביל את העסקה שלכם אל עבר הצלחה מובטחת. צרו קשר עוד היום עם משרדנו על מנת לקבוע את פגיעת הייעוץ הראשונית ולגלות עוד על מגוון השירותים אותם משרדנו יכול להעמיד לרשותכם. 

    עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון

    פרויקטים של התחדשות עירונית כמו תמ"א 38, נהנים בימינו ממגמה עולה של צמיחה וניתן לראות רבים מהם ברחבי הארץ – ובמיוחד באזור המרכז. נבהיר כבר עתה – בעלי דירות בבניין המועמד לפרויקט תמ"א 38 בראשון לציון וסביבתה מוכרחים להיות מיוצגים על ידי עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון, שהרי בזהות עורך הדין המלווה את בעלי הדירות לקראת הפרויקט ובמהלכו יש כדי להכריע את גורל הפרויקט כולו – ואת הרווח שיישא עבור בעלי הדירות. עו"ד תמ"א 38, בהיותו גורם מייעץ, מלווה, מפקח ופעיל בכל הרבדים וההיבטים של הפרויקט, הוא מי שיש בידיו הנאמנות כדי להביא את הפרויקט לנסיקה ותשואה מקסימלית, ולמנוע התמשכות ההליכים במסגרתו שלא לצורך, גרירת רגליים, הפסדים כספיים ועוגמת נפש. למידע נוסף בנושא זה, ניתן לפנות אל משרד עורך דין מקרקעין – קרין לב.

    עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון – במה מתבטאת חשיבותו?

    כאשר בעלי הדירות בבניין שעומד לעבור את הפרויקט מיוצגים על ידי עו"ד תמ"א 38 בראשון לציון, הם נהנים משלל יתרונות המעניקים להם שקט נפשי, ביטחון, ידע וצפי לגבי שלבי התהליך והתקדמותו בתוך סד הזמנים הנתון, ובעיקר – את הידיעה כי בסופו יוכלו ליהנות מתשואה מקסימלית ולקבל את התמורה הכלכלית הגבוהה ביותר מן הנכס שבבעלותם. עורך הדין יוביל את בעלי הדירות בתהליך בחירת יזם הפרויקט באמצעות שיטה של מכרז, וינחה אותם במהלך בחינת שלל ההצעות שיתקבלו מטעמם של היזמים השונים. זאת ועוד, כדי שההצעה הנבחרת תהיה המיטבית ובעלת הפוטנציאל המקסימאלי עבור בעלי הדירות.

    עורך הדין כמפתח להצלחה תוך שמירה על מעמד בעלי הדירות

    משרדה של עו"ד קרין לב קצר עד כה הצלחות מוכחות רבות בליווי פרויקטים של התחדשות עירונית מסוג תמ"א 38. מאות לקוחות המשרד נהנים כיום מתמורות כלכליות ומשפטיות מקסימליות בזכות ערבויות ובטחונות מיטביים שנתקבלו מאת יזמי הפרויקטים, בזכות משא ומתן חכם, התנהלות מקצועית ויסודית וחתירה למיקסום הרווח הכלכלי למען בעלי הדירות. כל זאת, תוך הקפדה על צמצום חשיפתם לסיכונים במסגרת העסקה, פיקוח מתמיד על היזם ועל התהליך בוועדות התכנון ועד מסירת הדירות לבעליהן ורישום הבית המשותף בפנקסי המקרקעין.

    צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



      אולי יעניין אתכם

      חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים