צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



    עורך דין מקרקעין בירושלים

    מחפשים עורך דין מקרקעין בירושלים? הגעתם למקום הנכון, קרין לב – משרד עו"ד עומדים לשירותכם בכל עת. משרדנו מעניק שירותים משפטיים ללקוחותיו בתחום דיני מקרקעין, מיסוי מקרקעין ודיני צוואות וירושות לרבות עריכת הסכמי מכר, עריכת צוואות וייצוג לקוחות בכל הערכאות המשפטיות. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל מצב בו אתם עומדים לבצע עסקת מכירה/ רכישת דירה, הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין, ייצוג ועדי בתים בעסקאות על פי תמ”א 38 ואפילו רישום ותיקון צווי בתים משותפים ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

    איך בוחרים עורך דין מקרקעין בירושלים?

    בעת פנייה אל עורך דין מקרקעין בירושלים ניתן ליהנות מיתרונות מגוונים שהוא יציע לכם. אך חשוב לוודא כי אין אתם נופלים בפח בעת בחירת עורך הדין. שכן, עורך דין לא מנוסה עלול להזיק לעסקאות המקרקעין שלכם ולהביא להפסדים כלכליים משמעותיים ועוגמת נפש רבה. על כן חשוב לבדוק את הנקודות הבאות:

    • מקצועיות – חשוב לוודא כי עורך הדין הנבחר על ידכם יהיה מקצועי בתחומו. דבר האומר כי תחום ההתמחות העיקרי שלו חייב לעסוק בדיני המקרקעין. החוזים והתיקים בתחום זה הינם סבוכים ועל כן עדיף לבחור במשרד עו"ד אשר מתמחה בתחום הנכון.
    • ניסיון – בדקו כי משרד עורכי הדין אשר אתם מעוניינים לשכור את שירותיו הוא בעל ניסיון מספק בתחום. כך תוכלו להיות בטוחים כי עורכי הדין אשר מובילים את המשרד יוכלו להעניק לכם את הליווי המשפטי המתאים לו אתם זקוקים. 
    • שקיפות ואמינות – עורך הדין חייב לשקף בפניכם את המצב באופן אמין ואמיתי. זאת על מנת שאתם תוכלו לדעת בוודאות מול איזה מצב אתם עומדים וכך תוכלו לבצע את הבחירה הנבונה ביותר לגבי הצעד הבא שלכם. 

    עורך דין מקרקעין בירושלים

    אתכם לאורך כל הדרך

    קרין לב – משרד עו"ד יעמדו לשירותכם בכל שלב של ביצוע עסקאות המקרקעין. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה מקצועית ויספק בעבורכם את המענה המדויק והברור ביותר. צרו קשר עוד היום על מנת לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית. 

    משרד עורך דין מקרקעין בירושלים

    מתכננים לרכוש נכס בירושלים והסביבה? אל תיגשו לעסקה כה מורכבת ללא ייצוג משרד עורך דין מקרקעין בירושלים. כדאי שתדעו – עסקאות במקרקעין הן בעלות ערך כספי גבוה ובהתאם – הן רוויות פוטנציאל למחלוקות וסיכונים. בין אם הצדדים לעסקה הם יחידים, תאגידים או חברות קבלניות ובין אם הנכס מיועד למגורים או לשמש כנדל"ן מסחרי, הרי שהעסקה מגלמת פעולות משפטיות ורישומים שיש להשלים בתוך חלון זמנים מוגבל. זאת כדי לאפשר השלמה של העסקה והעברת תמורה וחזקה בין הצדדים – ולהימנע מהפסדים כספיים וגרירת העניין לפתחו של בית המשפט בתביעות אזרחיות. למידע נוסף בנושא זה, ניתן לפנות אל משרד עורך דין מקרקעין – קרין לב.

    משרד עורך דין מקרקעין בירושלים – צעד ראשון לקראת עסקה מוצלחת

    כל עסקה במקרקעין כפופה לדיני המקרקעין. בהתאם לזאת, עריכתה חייבת להיעשות תוך בדיקה דקדקנית של הפרטים והתנאים המרכיבים אותה, דיווח על העסקה ורישום הזכויות בפנקסי המקרקעין ותשלומים החלים על המוכר והקונה. גם אם הסכמתם על הפרטים הגרעיניים כמו הסכום שישולם בעד הנכס, מועד פינויו וקבלת המפתח והמועדים בהם תועבר התמורה מהקונה למוכר, הרי שעליכם להסדירם בהסכם ההולם את הוראות הדין ולכלול במסגרתו פרטים נוספים רבים – כמו למשל תנאי התשלום ואופן העברתו בין הצדדים, תנאים בנוגע למועד מסירת החזקה בנכס, אפשרות של עיכוב במסירה, תשלומי מס שבח מקרקעין בגין המכירה ועוד פעולות בין המוכר לקונה ובין כל אחד מהם לרשויות המוסמכות.

    זכות שהיא חובה

    משרד עורך דין מקרקעין בירושלים קרין לב וצוות המשרד עוסקים בליווי לקוחות בעסקאות מקרקעין. צוות המשרד פועל להבטחת מכלול האינטרסים של הלקוחות במסגרת העסקאות והסדרת ההתנהלות בין הצדדים, בתנאים המותאמים לכל לקוח. פרט לניהול מסודר של העסקה ותכנון כלכלי חכם ויעיל שהיא מאפשרת, כמו ייעוץ ותכנון בענייני מיסוי ודיווח ובחינת זכאות לפטור או הקלות בתשלומי מס, מצטמצמת חשיפתו של הלקוח לסכסוכים הנושאים תביעות משפטיות. זכרו כי ייצוג ע"י עורך דין אינו מוגדר בחוק כחובה, אך הוא ללא כל ספק זכות בעלת ערך עסקי ומשפטי רב. לכן, צד לעסקה שעומד על זכות זו מבטיח לעצמו מהלך עסקי ומשפטי יעיל ומחושב.

    משרד עורך דין מקרקעין בירושלים והסביבה

    עורך דין מקרקעין ירושלים

    עורך דין מקרקעין בירושלים מתמחה בכל התחום המורכב של עסקאות מקרקעין כולל נושאי מיסוי. הן נחשבות למורכבות, יחסית, ובסופן נערכים ונחתמים חוזים. התהליך כולל בירור רישומים שונים של  הנכסים, רשימת שינוי הבעלות על הנכס, העברת כספים מצד לצד וכדומה. הוא חייב לנהל את  כל התהליך בצורה מקצועית ונכונה תוך שקיפות  מרבית ושמירה על זכויות לקוחותיו. כדאי להיעזר בעורכת דין קרין לב, בעלת הניסיון.

     

    עורך דין מקרקעין בירושלים – מספק טיפול מקיף

    עסקאות מקרקעין הן עסקאות שנעשות לגבי מבנים, מגרשים ונכסים אחרים  הקשורים לקרקע. כך, מוכרים מבנים תעשייתיים, משרדים, בתים, קרקעות שמופשרות לבנייה, אחרות שנחשבות לחקלאיות כאלו שעתידות להיות מופשרות ועוד. כל נכס כזה מוערך בשווי אחר וחלים עליו מיסים שונים אותם צריכים המוכרים והקונים כאחד לשלם. יש פטורים מתשלום, הנחות, חישובי פחת ופרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון. להסכם המכר יש חשיבות עליונה ועורך הדין מכין אותו תוך כדי הכנסת כל הסעיפים הרלוונטיים.

    בדיקת הנכס לפני רכישה

    הפעולה הראשונה אשר עורך דין מקרקעין בירושלים עושה היא, לרוב, בדיקת הנכס. הוא מברר את  פרטיו הרשומים בטאבו, אצל החברה המשכנת, או במנהל  מקרקעי ישראל. נסח הטאבו הוא למעשה תעודת הזהות של הנכס ובו רשומים הבעלים, גוש וחלקה, וכן, נרשמים בו פרטים על שעבודים, הערות אזהרה לאנשים אחרים, חובות לעיריות,  ופרטים רלוונטיים וחשובים אחרים. בדיקה נוספת שנעשית היא ברשויות המוניציפאליות לגבי חריגות בניה וצווי הריסה אם קיימים, וכיוצא בזה.

     

    ביצוע עסקאות שונות בליווי עורך דין מקרקעין ירושלים

    רכישת דירה, למשל, לאדם מן השורה היא אחת העסקאות היקרות בחייו. במקרים רבים, הסכומים המשולמים בגינה הם כספים שהאדם הרוויח במשך שנות עבודה רבות. לרוב, הוא לוקח  משכנתאות ועוד. עסקאות מורכבות אחרות הן עסקאות של קבוצות רכישה, עסקאות שיש בהם אלמנטים של חכירה ועוד. משום כל האלמנטים  הללו ואחרים נוספים, חייבים  המוכרים והרוכשים לדעת את כל הפרטים מראש, את ההוצאות, תשלומי המיסים ואת העלויות השונות. מומלץ לקבל שירות מעורכת דין קרין לב, בעלת המוניטין. היא מטפלת בכל עסקה בצורה מקצועית ומקיפה. 

     

    צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



      אולי יעניין אתכם

      חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים