צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



    עורך דין מקרקעין - פינוי בינוי

      ייצוג דיירים תמ”א 38

      עורך דין מקרקעין - קרין לב

      המשרד הוקם על ידי עורכת הדין קרין לב.

      עו"ד קרין לב בעלת תואר ראשון במשפטים (LL.B) ותואר ראשון במינהל עסקים (B.A) המרכז הבינתחומי הרצליה (LL.B), לימודי חשבונאות באוניברסיטת בר אילן, חברה בלשכת עורכי הדין בישראל.

      עו"ד קרין לב התמחתה במחלקה לתיקים מיוחדים- מע"מ ברשות המיסים ושם עסקה בייצוג המדינה וטיפול בתיקים בתחום המסים ועבירות מס.

      המשרד מעניק שירותים משפטיים ללקוחותיו בתחום דיני מקרקעין, מיסוי מקרקעין ודיני צוואות וירושות לרבות עריכת הסכמי מכר, עריכת צוואות וייצוג לקוחות בכל הערכאות המשפטיות.

      קרא עוד >>

      כיצד לבחור עורך דין מקרקעין

      צוות משרד מקצועי עם נסיון
      ייעוץ מקצועי ואישי לאורך כל הדרך
      שירות איכותי ומקצועי
      מחלקה לתיקים מיוחדים

      מהי התחדשות עירונית - תמ"א 38

      כמה מילים על תמ"א 38: תמ"א 38 מוגדרת כתכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה. הוראות תמ"א 38 קובעות כי התכנית חלה על מבנים קיימים שהיתר הוצא לבנייתם קודם ה- 1 בינואר 1980. על מנת לתת תמריץ לביצוע חיזוק המבנים, במסגרת התוכנית מתקבלים גם היתרים לתוספות בניה, הקלות מס ופטורים משמעותיים. במסגרת התמ"א ניתן להוסיף לבניין תוספת של עד 2 וחצי קומות, יחד עם זאת קבלת הזכויות אינה אוטומטית וכפופה בכל מקרה לאישור ועדות התכנון המקומיות. ביצוע תמ"א 38 מוביל להשבחת ערך הנכס ללא כל עלות מצד הדיירים, ולקבלת תוספות משמעותיות הכוללות: הוספת מעלית, חדר ממ”ד ומרפסת שמש והכל על חשבון היזם. ביצוע פרויקט...
      קרא עוד >>

      ערבויות בתמ"א 38

      על איזה ערבויות אסור להתפשר בתמ"א 38? מאז התמוטטות חברת הנדל"ן חפציבה מודעים רוב רוכשי הדירות לחשיבות הערבות במקרה של רכישת דירה חדשה. אבל מה קורה במקרה של פרויקט תמ"א 38? האם כדאי שגם דיירים בפרויקט תמ"א יתעקשו על ערבות? התשובה חד משמעית – כן. למעשה, בגלל מצבם הייחודי של דיירים בפרויקט תמ"א 38 הם חשופים ליותר איומים מאשר רוכשי דירות חדשות. אנחנו, ב'קרין לב משרד עורכי דין' מתמחים בתחום המקרקעין וליווי דיירים בפרויקטים של תמ"א 38. ריכזנו עבורכם הסבר קצר על סוגי הערבויות העיקריות ועל מה אסור לכם להתפשר. ערבות בנקאית חשוב להתעקש על ערבות בנקאית, שתבטיח שגם אם היזם יתמוטט או "ייעלם"...
      קרא עוד >>

      מיסוי בתמ"א 38

      מיסוי בתמ"א 38 – מורה נבוכים כידוע, המטרה הראשונית של תמ"א (תכנית מתאר ארצית) 38 הייתה לייצר תמריץ ליזמים שיאפשר חיזוק של מבנים ישנים בפני רעידות אדמה. היום, כמעט עשור וחצי אחרי שהתקנה התקבלה, התכלית המקורית כמעט נשכחה. בפועל, תמ"א 38 משמשת כמנוע עיקרי להתחדשות עירונית במרכזי הערים הצפופים. אבל ההתחלה הייתה קשה, למרות שעל הנייר תמ"א 38 נראית כמו מצב קלאסי שלWIN-WIN , עד 2008 כמעט ולא בוצעו פרויקטים מסוג זה. הסיבה: עיוותי מיסוי. לא עסקת קומבינציה כשהתוכנית יצאה לדרך רשויות המס התייחסו אל פרויקטים במתווה הזה כאל עסקת קומבינציה. מבחינה טכנית הם צדקו – בעלי הזכויות (על פי רוב דיירי הבניין) בעצם...
      קרא עוד >>

      תיקון 85 לחוק מיסוי מקרקעין

      החל מיום ה-1 במאי 2016 , הפטור/ התשלום המופחת ממס הרכישה לבעלי שתי דירות יתקיים רק במקרה בו הדירה השנייה נמכרת תוך שנה וחצי ולא בתוך שנתיים כפי שהיה עד כה. המצב עד לתיקון החוק: במקרה בו קניתם דירת מגורים שנייה לפני שמכרם דירת מגורים ראשונה, הייתם זכאים לחישוב מס רכישה בהתאם למדרגות המס של דירת מגורים יחידה. וזאת, בתנאי שמכרתם את הדירה הראשונה בתוך שנתיים מיום רכישת הדירה החדשה, או תוך שנה מיום שנמסרה לכם הדירה החדשה (אם נרכשה מקבלן). בהתאם לתיקון מס' 85 לחוק מיסוי מקרקעין שאושר לפני מספר ימים בכנסת, התקופה בה ניתן יהיה להחזיק בשתי דירות מגורים ולהיחשב כבעל...
      קרא עוד >>

      הורשה על פי צוואה

      צוואה היא הדרך הבטוחה ביותר לדאוג לחלוקת העיזבון על פי רצונו של הנפטר. החוק בישראל מכיר בארבעה סוגים שונים של צוואות, שעל ביצוען מופקד הרשם לענייני ירושה במשרד המשפטים. הצוואה יכולה להתייחס לכל רכוש שהיה לאדם בעת מותו, ולכלול הוראות מדויקות ותנאים לביצועה ולחלוקת הרכוש, ומנגד יכולה הצוואה להיות כללית ולפרט רק קווים מנחים כלליים לביצועה. אין הגבלה גם על מספר הצוואות שיכול אדם להשאיר אחריו, אך הצוואה המאוחרת התקפה היא זו שקובעת בכל מצב, ומבטלת צוואות שקודמות לה. כדי לחלק את עיזבונו של הנפטר על פי הצוואה שהותיר אחריו, יש להוציא צו קיום צוואה, המאשר את נוסח הצוואה ומקנה לה תוקף...
      קרא עוד >>

      הורשה על פי דין

      כאשר נפטר אדם ללא צוואה, היורשים הם קרוביו של הנפטר, על פי מפתח הקבוע בחוק הירושה. שיטת הירושה בישראל מתבססת על קשרי הדם בין אבות לבנים, ולפיה יורשיו של הנפטר הם קרובי המשפחה הקרובים אליו ביותר – בני זוג (הקרוב היחידי שאינו קרוב בקשר דם), הורים, צאצאים, או קרובי משפחה אחרים, על פי סדר הירושה. היורשים על פי דין רשאים להגיש בקשה לצו ירושה לרשם לענייני ירושה, וצו זה יצהיר על זהותם של היורשים.
      קרא עוד >>
      מהי התחדשות עירונית - תמ"א 38
      מהי התחדשות עירונית - תמ"א 38
      ערבויות בתמ"א 38
      ערבויות בתמ"א 38
      מיסוי בתמ"א 38
      מיסוי בתמ"א 38
      תיקון 85 לחוק מיסוי מקרקעין
      תיקון 85 לחוק מיסוי מקרקעין
      הורשה על פי צוואה
      הורשה על פי צוואה
      הורשה על פי דין
      הורשה על פי דין

      צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



        ייצוג דיירים תמ”א 38

        עורך דין מקרקעין: סיוע משפטי מקצועי

        אין ספק כי בכל הנוגע לענייני מקרקעין, חשוב לוודא כי אתם מגובים בעזרתם של קרין לב – משרד עו"ד. רק בשעה שאתם מקבלים את הסיוע המשפטי הדרוש לכם אתם יכולים להימנע ממצבים אשר מעמידים את הנכס ואת הכספים שלכם בסכנה. משרדנו יעמוד לשירותכם ויסייע בהצגה מדויקת של המצב והסיכונים אשר עומדים בפניכם. אין תחליף לחוות הדעת המשפטית המקצועית אשר משרדנו יכול לספק בעבורכם.

        חשיבותו של עורך דין מקרקעין

        סביר להניח כי בשלב זה כזה או אחר במהלך חייכם, אתם נתקלתם בצורך לבצע עסקת מקרקעין כלשהי. חשוב להבין כי כל עסקה אשר קשורה בקרקע או במבנים אשר קמו עליה, תהיה חלק מתחום עיסוקו של עורך דין מקרקעין, זאת לרבות חוזים לשם שכירת דירה.
        החוזים השונים בתחום זה לרוב מורכבים ודורשים את מלא תשומת ליבם גם של עורכי הדין הטובים ביותר בתחום. על כן חשוב לוודא כי אתם בוחרים במשרד עורכי הדין אשר מנוסים בתחום ומכירים אותו על כל רבדיו.

        זכרו כי נכס המקרקעין אשר ברשותכם, הוא לרוב יהיה גם הנכס היקר ביותר אשר בבעלותנו. כך שבשעה שאנו מעוניינים למכור אותו או לקנות חדש, הרי שאנו נוטלים על עצמנו התחייבות גדולה. אין ספק כי בעת ביצוע עסקאות חשובות והרות גורל שכאלו, אנו נזדקק לשירותיו של עורך דין מקרקעין אשר יוכל לספק בעבורנו את ההגנה המשפטית האיכותית ביותר במידת הצורך.

        עורך דין מקרקעין מומלץ

        אין תחליף לשירותיו המקצועיים של עורך דין מקרקעין מנוסה. קרין לב – משרד עו"ד מייצג לקוחות במגוון רחב של עסקאות מקרקעין כגון – רכישת דירה מקבלן, עסקאות רכישת/מכירת דירה מיד שניה, הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין, ייצוג ועדי בתים בעסקאות על פי תמ”א 38, רישום ותיקון צווי בתים משותפים וכיו"ב. משרדנו התמקצע במיסוי מקרקעין על כל שלביו ובעל ניסיון רב גם בייצוג לקוחות בבתי המשפט בסכסוכים הנוגעים לדיני המקרקעין.

        עורך דין מומחה לדיני מקרקעין

        תחום דיני המקרקעין הינו מורכב וכולל עסקאות שונות ומגוונות. בין אם מדובר על עסקאות של רכישה/מכירת דירה מקבלן או מיד שניה, ייצוג של בתים בעסקאות תמ"א 38 ואף מיסוי מקרקעין על כל תתי תחומיו. קרין לב – משרד עו"ד הוא המקום הנכון לפנות אליו בשעה שאתם עומדים בפני עסקת מקרקעין. כך תוכלו לוודא כי העסקה תתרחש בצורה המקצועית ביותר, בו בזמן שעורכי הדין המובילים בתחום ידאגו לכך כי האינטרס שלכם נשמר במלואו. בין אם מדובר בניסוח הסכמים או עריכת הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין, הרי שאין תחליף לשירותיו המקצועיים של משרד עורכי דין מנוסה.

        עורך דין מקרקעין תל אביב

        משרד עורך דין מקרקעין תל אביב יכול להעניק לכם את הסיוע לו אתם זקוקים במצבים שונים. בין אם מדובר על קניית או מכירת דירה, כל הנוגע לתמ"א 38, קבוצות רכישה, רישום ותיקון צווי בתים משותפים וכיו"ב. על מנת לקבל את הסיוע המשפטי המוצלח ביותר בתחום, תוכלו לפנות אל קרין לב – משרד עו"ד. משרדנו מלווה את לקוחותיו בכל שלבי העסקה, החל משלב ניהול המשא ומתן לקראת ההתקשרות בהסכם, תכנון העסקה והפרויקט, דרך כל ועדות התכנון, משרדי הממשלה, רשויות וקבלת האשורים הדרושים להשלמת העסקה ורישום הזכויות, והכל תוך שילוב מתמיד של מקצועיות רבה וליווי אישי וצמוד לאורך כל הדרך.

        עורך דין מקרקעין תל אביב – יתרונותיו של עו"ד מקומי

        אזור מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט נחשב כיום כפנינת נדל"ן מיוחדת בה אנשים רבים חושקים. חשוב להבין כי עורך דין מקומי אשר מכיר את האזור יוכל לבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר ויוכל להיות לכם לעזר רב. 

        שירותיו של עורך דיו מקרקעין תל אביב כולל בין היתר ליווי פרויקטים ויזמים משלב הבדיקה הראשונית, ניהול משא ומתן לשם יצירת הסכם במקרקעין, עריכת הסכם ועד לשלב מסירת החזקה ורישום הנכס, לרבות פרויקטים מורכבים של תמ"א 38 ופינוי בינוי. 

        חשוב לזכור כי עורך דין מקומי יהיה זה שמכיר את חוקי העזר העירוניים באזור שלכם ועל כן יהיה בעל יתרון משמעותי על עורכי דין אחרים. הוא יהיה בעל היכרות מעמיקה עם הערכאות השיפוטית באזור המגורים והיכרות עם בעיות מקומיות בתחומי מסחר, נדל"ן ותחומים נוספים.

        משרד עורך דין מקרקעין בתל אביב

        קרין לב – משרד עורכי דין, מקפיד על הענקת הליווי המשפטי הטוב ביותר בתחום. אנו שמים דגש על רצונם וצרכיהם של לקוחותינו, זאת על מנת להיות מסוגלים להתאים את אופן הטיפול במקרה שלכם באופן הטוב ביותר. צרו קשר עוד היום על מנת לגלות עוד על מגוון השירותים אותם אנו יכולים להעניק לכם. 

        עו"ד מקרקעין ייעוץ חינם

        עסקאות במקרקעין הן מהחשובות והמורכבות ביותר במשק, בין היתר בשל היותן כפופות לדיני המקרקעין, ערכן הכספי הגבוה והפרוצדורה במסגרתן. ללא ייצוג מקצועי של עו"ד מקרקעין, אתם חשופים לנזקים והפסדים כספיים לצד פגיעה בזכויותיכם והעדפותיכם במסגרת העסקה – בין אם אתם המוכרים של הנכס או המבקשים לרכוש אותו. כדי לנהל את העסקה בהתאם לדרישות החוק תוך עמידה בלוחות הזמנים והגנה מקסימלית על האינטרסים שלכם, חשוב שתהיו מגובים במקצוען. למידע נוסף בנושא זה, ניתן לפנות אל משרד עורך דין מקרקעין – קרין לב.

        מספר יתרונות עיקריים בייצוג עו"ד מקרקעין:

        ראשית, עו"ד מקרקעין שמייצג אותך, יפעל לשמירת זכויותיך והגשמת שאיפותיך במסגרת תנאי העסקה – בהינתן שלכל אחד מהצדדים לעסקה אינטרסים שונים בנוגע אליה, והפערים ביניהם מהווים מקור לחילוקי דעות ועלולים לסכל את העסקה.
        שנית, העברת זכויות בנכס היא תהליך במסגרתו על הצדדים לבצע פעולות חוקיות בהתאם לדיני המקרקעין, בין היתר מול לשכת רישום המקרקעין. צד לעסקה המיוצג ע"י עו"ד בתחום המקרקעין נהנה, בין היתר, משקט נפשי וביטחון בכל הנוגע לפרוצדורה וחלון הזמנים במסגרתו יש להשלימה.
        בנוסף, עו"ד מיומן בתחום המקרקעין יפעל ביסודיות להשלמת כל הבדיקות המקדמיות ההכרחיות לגבי הנכס,
        כדי להבטיח את השלמת העסקה בבטחה והעברת מלוא הזכויות והתמורה כהלכה.
        מעבר לכך, עורך דין מקרקעין מאפשר קבלת תמונה בהירה בנוגע לתשלום מיסים והיטלים, ויבחן את זכאותכם לפטור בהתאם לדין.
        מעבר לכך, הסכם מקרקעין הוא מסמך משפטי מורכב המחייב הבנה וניסיון מעשי, והנוסח שלו משמש כבסיס לשינויים. כמייצגכם בעסקה, בוחן עורך דין מקרקעין את תנאי ההסכם ומכניס בהם שינויים למען הגנה על זכויותיהם והשלמת העסקה. זאת ועוד, תוך מזעור חשיפתכם והקפדה על התקדמות שקולה ובטוחה.

        עו"ד מקרקעין עם ליווי מקצועי לעסקה מוצלחת

        משרדה של עו"ד מקרקעין קרין לב עוסק בייצוג לקוחות במגוון עסקאות כגון רכישת דירה מקבלן, רכישה או מכירת דירה מיד שניה, הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין, ייצוג ועדי בתים בעסקאות תמ"א 38, רישום ותיקון צווי בתים משותפים ועוד. כמו כן, מעניקה עו"ד קרין לב ייעוץ עסקי ומשפטי לבעלי קרקעות, ייעוץ וטיפול בענייני מיסוי מקרקעין, קבוצות רכישה, עסקאות קומבינציה, בתים משותפים ועוד.

        עורך דין לענייני מקרקעין תל אביב

        ישנם מהלכים בחיים שכדי לבצע אותם בהצלחה, אנו פונים למקצוען. מכירת נכס או רכישתו הן עסקאות במקרקעין ובהיותן בעלות אופי עסקי ומשפטי מובהק, הן דורשות ניהול ע"י עורך דין לענייני מקרקעין תל אביב, שלו תשתית הידע המקצועי והניסיון המעשי ההכרחיים כדי להוביל את העסקה ולנהל אותה – החל מעריכת בדיקות מקדמיות, דרך עריכה וחתימה של הסכם מכר, רישום העסקה, תשלום התמורה וההיטלים ועד מסירת החזקה. כל זאת ועוד, תוך הקפדה על נאמנות, שקיפות, זמינות וליווי אישי של הלקוח. למידע נוסף בנושא זה, ניתן לפנות אל משרד עורך דין מקרקעין – קרין לב.

        מתי לפנות אל עורך דין לענייני מקרקעין תל אביב?

        המתקשר בעסקה במקרקעין, נדרש לחתום על הסכם מפורט הקובע תנאים, סכומים ומועדים, ומובן שכל אחד מהצדדים ישאף לקבוע את הללו לפי העדפותיו. נשא הנכס חן בעיניכם ולחצתם ידיים עם בעליו? קונה פוטנציאלי הביע בפניכם רצון להתקדם ולרכוש את דירתכם? החלטתם לרכוש דירת מגורים מקבלן? מעוניינים לקבל ייעוץ עסקי ו/או משפטי בנוגע למכירת חלקה שבבעלותכם ליזם? כאן חשוב לקבל ייצוג של עורך דין לענייני מקרקעין תל אביב. עורך הדין שלכם יבחן ראשית את ההיתכנות הכלכלית והמעשית של העסקה לאור גובה המיסים וההיטלים שיש לשלם במסגרתה, ויערוך עבורכם בדיקות מקיפות לאיתור עיקולים, שיעבודים, העברות לטובת צד שלישי, צווי הריסה וכיו"ב. שכן ככל והם רובצים על הנכס המבוקש הרי שיש בהם כדי לסכל את העסקה ולסכן את כספכם ומעמדכם. במקרים מעין אלה, יפעל עורך הדין להסרתם עובר לחתימת העסקה ורישום הזכויות מחדש בהתאם אליה. בהמשך, יסייע לכם עורך הדין בעניינים נלווים נוספים כגון נטילת משכנתא או סילוקה למען השלמת העסקה.

        עורך דין מקרקעין בתל אביב – ליווי מקצועי ומקיף

        משרדה של עו"ד קרין לב מלווה את לקוחותיו במגוון עסקאות מקרקעין – החל משלב ניהול משא ומתן לקראת חתימת הסכם מכר ותכנון העסקה והפרויקט, יעוץ בענייני מיסוי, דרך ועדות התכנון ומשרדי הממשלה ועד השלמת העסקה, רישום הזכויות, תשלום התמורה וקבלת החזקה בנכס. זאת ועוד, תוך הקפדה על מקצועיות, שקיפות ונאמנות לאורך כל התהליך.

        ההמלצות שלנו

        צוות מקצועי,יחס אישי..שרות מכל הלב. ממליץ בחום!!

        טיפול מקצועי,יחס אישי..שרות מכל הלב. ממליץ בחום!!

        עורך דין מקרקעין

        עורך דין מקרקעין מתמחה בעסקאות נדל"ן על היבטיהן המשפטיים, נושאי המיסוי בהן ועוד. הוא יכול לייעץ בעסקאות נדל"ן מורכבות יותר ופחות, ובין היתר, בפרויקטים של תמ"א 38, פינוי בינוי ועוד. קיימים חוקי בנייה ומיסוי רבים מאוד ועורך דין הבקיא בכולם יכול לייעץ ולחסוך ללקוחו כספים רבים. קיימות עסקאות מכירה בתוך  המשפחה, מכירת דירה שנייה ועוד וכולם עם מיסוי מגוון. ניתן לקבל ייעוץ בכל אלה ובעניינים אחרים מעורכת דין קרין לב, המנוסה.

        איך לבחור עורך דין נדל"ן?

        עורך דין נדל"ן אשר בקיא בתחומו יכול להוות נכס של ממש לכל אחד מאתנו. הרי רכישת דירה היא אחת העסקאות הגדולות והחשובות ביותר בחיינו, על כן חשוב לוודא כי אנו יכולים לקבל את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר בתחום. על מנת לבחור את עורך הדין בצורה נכונה, שימו לב לנקודות הבאות:

        התמחות בתחום – חשוב לוודא כי תחום דיני המקרקעין יהיה תחום עיסוקו העיקרי של עורך הדין הנבחר. שהרי כך תוכלו לדעת כי אין הוא מתפזר בין נושאים שונים, אלא הקדיש את מירב זמנו לשם התמחות בתחום זה.
        ניסיון – שימו לב כי אתם בוחרים בעורך דין נדל"ן מנוסה. רק כך תוכלו להיות בטוחים כי הוא מכיר את התחום והעסקאות הנפוצות בו, ויוכל לסייע לכם בהענקת הליווי המשפטי לו אתם זקוקים.
        פגישה אישית – קבעו פגישה עם עורך הדין הנבחר על ידכם. שימו לב לרמת המקצועיות שלו ובדקו כי הוא יהיה זה אשר יטפל בתיק שלכם. 

        עורך דין נדל"ן

        במידה ואתם עומדים בפני רכישת דירה, לדוגמה, חשוב מאוד לוודא כי אתם עובדים בשיתוף פעולה עם עורך דין נדל"ן מקצועי. קרין לב – משרד עו"ד אשר הוקם על ידי עורכת הדין קרין לב, ישמח להעניק לכם את שירותיו המקצועיים בכל נושא שקשור לדיני המקרקעין. אנו מתמחים בכל עסקאות המקרקעין, מיסוי המקרקעים ואף ייצוג לקוחות בבתי המשפט. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם את הייעוץ והייצוג המשפטי הטוב ביותר בתחום.

        עורך דין נדל"ן מקצועי

        ייעוץ משפטי הוא בגדר חובה עבור כל אדם אשר עומד בפני עסקת מקרקעין כזו או אחרת. על כן חשוב לוודא כי אתם לא מתפשרים על רמת המקצועיות של עורך הדין על מנת לקבל מחיר זול יותר. קרין לב – משרד עו"ד מקפידים על הענקת הייעוץ המשפטי המקצועי ביותר, זאת על מנת למנוע מכם עוגמת נפש ובזבוז כסף ומשאבים רבים על עסקאות כושלות. 

        תמ"א 38

        נראה כי ישנו פרויקט בניה חדש אשר מתחיל בכל פינת רחוב בארץ. תמ"א 38 נועד למעשה לפעול לחיזוק בניינים אשר אינם עומדים בפני רעידות אדמה. אך על מנת שדייריו של אותו המבנה יוכלו לקבל את התנאים המשתלמים ביותר בחוזה אל מול היזמים, הם יהיו זקוקים לשירותיו של קרין לב – משרד עו"ד. משרדנו מעניק שירותים שונים לדיירים בפרויקט תמ"א 38. שירותים אלו כוללים ניהול משא ומתן בעבור הדיירים ועריכת הסכמים מול היזמים הנבחרים זאת לצד פיקוח וליווי צמוד של כל שלבי התכנון והבניה של הפרויקט כמו גם מתן ייעוץ משפטי שוטף לדיירים לכל אורכו של הפרויקט.

        עורך דין מקרקעין – משימות חשובות

        אחת מהמשימות החשובות של כל עורך דין מקרקעין היא הכנת הסכם מכירת נכס. החוק מחייב עריכתו על ידי עורך דין אחד לפחות. הוא חייב לבדוק את נסח הטאבו של הנכס הוא מעין תעודת זהות שלו ובו רשומים פרטי הנכס, גודלו, מיקומו, הבעלות עליו ופרטים אחרים חשובים.  בדיקת אחרות נעשות ברשויות המקומיות כדי לוודא שאין צווי הריסה, חריגות בנייה וכדומה. כל בעיה שצצה תועבר על ידו לידיעת הרוכש. עבור כל פרויקט נדרשים הרוכשים לשלם סכומי כסף ניכרים. במקרים רבים, הם לוקחים משכנתא והלוואות להשלמת סכומי הכסף הנדרשים. כדאי לקבל ייעוץ של עורך דין מקרקעין כבר בעת הבדיקות ובתחילת התהליך כדי להבין  על המיסוי, לקבל מושג איך לבצע בדיקת הנכסים ולהכיר נושאים נוספים הכרחיים. נושא המס, למשל, חשוב מאין כמוהו וכדאי שכל אחד יידע מראש איזה סכום מס הוא אמור לשלם.

        עורך דין דיני מקרקעין

        הסכם

        הסכם חייב להיערך על פי הכללים המקובלים ובהתאם לחוק. יירשמו בו סעיפים שונים דוגמת: התחייבויות כל  צד, הסדרי תשלום, הסדרי העברת נכס, הפקדת כספים בנאמנות שאחת ממטרותיהם סיום הסדרת כל הרישום כחוק, הפרות שונות של שני הצדדים ועוד. לאחר החתימה והעברת תשלום ראשון תירשם הערת אזהרה בטאבו לטובת הרוכשים. לאחר שהבעלים משלמים את כל חובותיהם לרשויות השונות תיעשה העברת  הבעלות.

        עורך דין נדלן מומלץ

        מומלץ לשכור שירותי עורך דין קרין לב, בעלת המוניטין. ברשותה ניסיון מצטבר בנושאים שונים הקשורים בנדל"ן. עצות נכונות וטיפולים מקצועיים מטעמה יכולים לחסוך כסף, זמן מיותר ועגמת נפש. הבונוס החשוב הוא ניהול התהליך בצורה מקצועית.

        עורך דין מקרקעין בתל אביב

        עורך דין מקרקעין תל אביב מתמחה בתחום הנדל"ן על כל היבטיו. בכל עסקת מקרקעין כזאת עוברים כספים נכבדים  מצד לצד, משולמים  מיסים רבים לקופת המדינה ולרשויות המקומיות ועוד. יש צורך  בייעוץ לגבי כל הצד החוזי וטכני והכנת החוזה. האחריות המוטלת לפתחו היא רבה מאוד, ולכן, בכל עסקה כזאת הוא פועל בזהירות מרבית. עורכת דין קרין לב, מספקת את שירותיה המהימנים בתחום.

        עורך דין מקרקעין תל אביב – מטפל בעסקאות שונות

        עסקת מקרקעין היא עסקה למכירת נכס שמחובר לקרקע. הדבר יכול להיות מבנים שונים, מגרשים לבנייה, שטחים חקלאיים וכדומה. לגבי כל סוג נכס יש מיסוי אחר ועורך דין חייב להכיר אותו להסביר ללקוחו עליו עוד לפני ביצוע העסקה או במהלכה. קיימות עסקאות מורכבות מאוד כמו: פינוי בינוי, קבוצות רכישה, תמ"א 38 ועוד. עסקאות אלו ואחרות חייבות שירותי עורך דין  מקרקעין תל אביב המתמחה בנישה הספציפית בה נעשית העסקה. לפני הרכישה הוא יבדוק היטב את  נסח הטאבו. הטופס הזה הוא, למעשה, תעודת הזהות של הנכס ובו רשומים  הבעלים ופרטי הנכס כגון: גודל שטח, מיקום ועוד. בנוסף, נרשמים בו הערות אזהרה, שעבודים, חובות לעיריות ועוד פרטים רלוונטיים.

        עורך דין מומחה למקרקעין

        בדיקות ברשות המקומית וטיפול בעסקה

        בדיקות נוספות נערכות ברשויות המקומיות כדי לוודא שאין חריגות בנייה, צווי הריסה וכדומה. חובתו להתריע בפני לקוחו על מצב הנכס ולציין אם יש חריגות שונות. עורך דין מקרקעין יערוך את החוזה, יחשב את המיסוי המוטל על לקוח ובהם מס שבח, מס רכישה וכדומה. בנוסף, הוא ידאג לרישום הערת אזהרה לאחר חתימת ההסכם והעברת הסכום  הראשוני, וכן, רישום הבעלות החדשה לאחר השלמת העסקה והתשלום עבורה.

        משרד עורכי דין מקרקעין

        משימות עורך הדין סביב עסקאות מקרקעין מורכבות הן רבות. הוא ידריך את הלקוח לגבי מכירת דירת ירושה, לגבי היטלי השבחה לרשויות, לגבי דמי חכירה עבור מגרשים וחלקות עיבוד ולגבי נושאים אחרים הקשורים בעסקאות מקרקעין. היות וכל עסקה כזאת כרוכה בתשלומי כספים רבים כדאי לקבל ייעוץ מקצועי. מומלץ לקבל שירות מעורכת דין קרין לב בעלת המוניטין בנושא.

        חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים