צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



    עורך דין תמ"א 38

    עורך דין תמ"א 38 הוא איש המקצוע אשר יכול להעניק לכם את שירותיו המשפטיים על כל ההיבטים של פרויקטים מסוג תמ"א 38 הריסה ובנייה. משרד עורכי דין – קרין לב, מעניק שירותים משפטיים ללקוחותיו בתחום דיני מקרקעין, מיסוי מקרקעין ודיני צוואות וירושות לרבות עריכת הסכמי מכר, עריכת צוואות וייצוג לקוחות בכל הערכאות המשפטיות. משרדנו מתמחה בייצוג לקוחות בעסקאות מקרקעין וכל הנושאים הנגזרים מכך. 

    איך יכול עורך דין תמ"א 38 לעמוד לשירותכם?

    בשנים האחרונות נראה כי פרויקט תמ"א 38 חולש על כל אזורי הארץ וכי כולנו עומדים בפניו. הפרויקט נועד לפעול לחיזוק בניינים אשר אינם עומדים בפני רעידות אדמה. התהליך דורש הריסת בניינים קיימים ובניית מבנה חדש תחתיו בהתאמה מלאה לתקן בחוק. התכנית מעניקה לדיירים את האפשרות לתוספות בניה והוספה של חדרים, ממ"ד ואפילו מרפסת למבנים החדשים.

    אך על מנת להיות בטוחים כי כלל הזכויות של הדיירים נשמרות בתהליך זה, חשוב להיעזר בשירותיו המקצועיים של עורך דין תמ"א 38. הליווי המשפטי יהיה נוכח לכל אורך שלבי העסקה. החל מניהול משא ומתן עם היזם, דרך גיבוש חוזה ועד לשלב התכנון והבניה בפועל עד לסיום הפרויקט. 

    ייצוג ועדי בתים בעסקאות על פי תמ”א 38 היא אחת המשימות המורכבות והחשובות ביותר בהן תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין אשר מתמחה בדיני המקרקעין. כך למעשה תוכלו לוודא עוד מתחילת התהליך כי החוזה מול היזם הקיים במסגרת פרויקט תמ"א 38 יהיה הדבר המתאים ביותר עבורכם. 

    עורך דין תמ"א 38  מומחה

    עורך דין תמ"א 38 מומחה

    על מנת לספק בעבורכם את הייעוץ והליווי המשפטי היעיל ביותר, קרין לב – משרד עו"ד יעניק לכם את השירות המותאם באופן מדויק לנסיבות המקרה ולצרכים שלכם. משרדנו מאופיין ביחס אישי, נאמנות וטיפול מסור ומקצועי. אנו מחויבים ללקוחותינו לאורך כל הדרך ומקפידים על הענקת השירות המקצועי והאיכותי ביותר בתחום. צרו קשר עם משרדנו על מנת לגלות עוד על מגוון השירותים המשפטיים אשר אנו יכולים להעמיד לרשותכם. 

    עורך דין תמ"א 38 תל אביב

    עורך דין תמ"א 38 תל אביב יהיה זה שיוכל לסייע לכם לאורך כל התהליך, החל משלב בחירת היזם ועד לסיום הפרויקט. קרין לב – משרד עו"ד, יעמוד לצדכם ויעניק לכם את כלל השירותים להם אתם זקוקים במצבים שכאלו, זאת לרבות ניהול משא ומתן בעבור הדיירים ועריכת הסכמים מול היזמים הנבחרים, הסדרת הבטוחות והערבויות הנדרשות לדיירים, פיקוח על שלבי הפרויקט, ליווי הפן המיסויי בפרויקט, סיוע לדיירים בבחירת מפקח מטעמם, ליווי שלבי התכנון ופיקוח על לוחות הזמנים ומתן ייעוץ משפטי שוטף לדיירים לכל אורך חיי הפרויקט.

    איך עורך דין תמ"א 38 תל אביב יכול לעזור לכם?

    תכנית המתאר הארצית 38 לחיזוק מבנים מאפשר לדיירי הבניין לשדרג את המבנה בו הן חיים ללא תוספת עלות מבחינתם. כך יוכלו לקבל מבנה אשר יהיה עמיד ברעידות אדמה, זאת בנוסף לקבלת תוספות משמעותיות הכוללות הוספת מעלית, חדר ממ”ד ומרפסת שמש והכל על חשבון היזם. על מנת שכלל דיירי הבניין בו אתם חיים יקבלו את העסקה המשתלמת ביותר יהיה עליכם לפנות אל עורך דין תמ"א 38 תל אביב. 

    זכרו כי בחירה במשרד עורכי דין אשר הינו בעל ניסיון בפרויקטים מסוג תמ"א 38 משמעותה שאתם תוכלו להיעזר באנשי המקצוע המובילים שיוכלו לעשות סדר עבורכם גם בעסקאות הסבוכות והמורכבות ביותר. משרד עורכי דין מנוסה ומקצועי יוכל לדאוג לכל הצרכים שלכם ולוודא כי אתם מקבלים את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. 

    עורך דין תמ"א 38 תל אביב

    מספקים לכם את כל התשובות

    בשעה שהמבנה שלכם עומד בפני תמ"א 38, הרי שעלולות להתעורר שאלות רבות בנושא. על מנת לקבל את התשובות המדויקות ביותר לגבי כל הזכויות שלכם בנושא תוכלו לפנות אל קרין לב – משרד עו"ד. משרדנו מייצג לקוחות בעסקאות מקרקעין שונות כגון: רכישת דירה מקבלן, עסקאות רכישת/מכירת דירה מיד שניה, הסכמי שיתוף ופירוק במקרקעין, ייצוג ועדי בתים בעסקאות על פי תמ”א 38, רישום ותיקון צווי בתים משותפים וכיו"ב. צרו קשר עוד היום על מנת לקבל את המענה המקצועי והמדויק ביותר בעבור כל השאלות שלכם. 

    עבודתו של עו"ד תמ"א 38 הינה משמעותית וחשובה, במיוחד לאור ההתפתחות העירונית הענפה אשר ניתן לראות בשנים האחרונות. תכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה, תמ"א 38, מאפשר לחזק את המבנים שאינם עומדים בתקנות, זאת על ידי הריסה של המבנה הקיים ובניה במקומו של מבנה חדש, משופץ וכזה שעומד בכל דרישות החוק. התכנית המיוחדת הזו מאפשרת לדיירי הבניין להרוויח תוספות בניה, הקלות מס ואף פטורים שונים. 

    עו"ד תמ"א 38 – הבעיות איתן הוא מתמודד במסגרת תפקידו

    על מנת שדיירי הבניין יוכלו לקבל את העסקה המשתלמת ביותר עבורם אל מול היזמים השונים, יהיה עליכם לשכור את שירותיו המקצועיים של עו"ד תמ"א 38. ההסכמים שנערכים בין היזמים לבין הדיירים הינם מורכבים מיוחד, זאת מכמה סיבות:

    • רבים הם הדיירים אשר מתגוררים בבתי הקומות שמיועדים לפרויקט תמ"א 38, וככל שמספרם עולה, כך עולה גם הקושי בהגעה להסכם אשר עונה לשביעות רצונם של כולם.
    • במקרים מסוימים, מתחילה הבניה עוד בזמן שהמבנה עצמו עדיין מאוכלס ובעלי הדירות מתגוררים בו. דבר זה עלול להקשות בצורה משמעותית על שגרת חייהם ומנוחתם של דיירים רבים.
    • לעיתים, החברות היוזמות את תחילת הפרויקט עלולות להיתקל במצב בו הן מתקשות בקבלה של מימון בנקאי או ליווי פיננסי אחר. גם במצבים מסוג זה יכול לעזור עורך דין תמ"א 38.

    קרין לב – משרד עו"ד מקצועי ומנוסה לשירותכם

    בשעה שמדובר על נושאים חשובים ורגישים כמו ביתו של אדם ועסקאות מקרקעין אשר גובלות במיליוני שקלים, הרי שליווי צמוד של עורך דין מנוסה הוא כבר בגדר הכרח. קרין לב – משרד עו"ד בעל ידע וניסיון רב בכל ההיבטים הרלוונטיים לתחום ההתחדשות העירונית וההליכים המשפטיים הקשורים לאותו הנושא. משרדנו עוסק בתחומים רבים, לרבות ניהול משא ומתן בעבור הדיירים ועריכת הסכמים מול היזמים הנבחרים, הסדרת הערבויות הנדרשות לדיירים, פיקוח על שלבי הפרויקט, ליווי הפן המיסויי בפרויקט ,סיוע לדיירים בבחירת מפקח מטעמם , ליווי שלבי התכנון ופיקוח על לוחות הזמנים ומתן ייעוץ משפטי שוטף לדיירים לכל אורך חיי הפרויקט.

    עו"ד תמ"א 38 מומלץ

    עורך דין תמ"א 38 ירושלים

    רובנו שמענו על פרויקט "תמ"א 38", אבל האם אנחנו באמת מבינים את משמעותו? תכנית מתאר ארצית מס' 38 היא למעשה פרויקט לאומי לחיזוק יסודות בניינים ותיקים ברחבי הארץ, כדי להפוך אותם לעמידים בפני רעידות אדמה חזקות – כמו גם להתאים את המגורים בהם לחירום. במסגרת הפרויקט, בכל דירה נבנה ממ"ד – מרחב מוגן דירתי – והבעלים מקבלים למעשה דירה חדשה בבניין חדש, גדולה ומרווחת, עם מרפסת וחניה פרטית המוצמדת אליה. בהתאם, לאחר סיום הפרויקט, יהיה בידם נכס ששוויו גדול בהרבה מכפי שהיה טרם הפרויקט. אם בבעלותכם דירת מגורים בבניין בירושלים בו עומד להתבצע פרויקט תמ"א 38, תצטרכו לפנות אל עורך דין תמ"א 38 ירושלים. למידע נוסף בנושא זה, ניתן לפנות אל משרד עורך דין מקרקעין – קרין לב.

    מדוע מומלץ ליווי עורך דין תמ"א 38 ירושלים?

    לא ניתן להתעלם מהפוטנציאל לצמיחה כלכלית שמניב פרויקט תמ"א 38. לצד זה, מדובר בתהליך מורכב ומשום כך נדרש לבעלי הדירות בבניין ליווי משפטי כצעד ראשון לקראת ההתחדשות. ליווי עורך דין תמ"א 38 ירושלים נחוץ לבעלי הדירות לצורך בחירה נכונה ביזם ו/או בקבלן המבצע של הפרויקט – כמו גם משא ומתן עמו לקראת חוזה המעגן את הסכמות הצדדים. כאן נבהיר את החשיבות המכרעת העומדת בבסיסה של הגנה משפטית על דיירי הבניין, שיבקשו להכניס במסגרת סעיפי ההסכם את התנאים המגשימים את העדפותיהם בנוגע לפרויקט ואופן הביצוע. זאת ועוד, לצד ליווי תכנוני ושיקוף שלבי הפרויקט הצפויים על שלל היבטיו, ענייני מיסוי, תשלום היטלים ודיווח לרשויות בתוך חלון הזמן הנתון. עורך דין תמ"א 38 יבחן באופן פרטני זכאות לפטורים והקלות בתשלום מסים, יעניק יעוץ עסקי בכל הנוגע להתקשרות עם יזם ספציפי, שכר דירה ומשכנתאות ועוד עניינים שונים.

    הדרך המנצחת להגשמת החלום

    בבעלותכם דירת מגורים בבניין בירושלים וסביבתה שמועמד לפרויקט תמ"א 38? לפניכם דרך רצופה שאלות משפטיות, עסקיות וביצועיות. ודאו שהתהליך ינוהל בידי עורך דין תמ"א 38 מנוסה. משרדה של עורכת הדין קרין לב מעניק מעטפת מלאה של ידע מקצועי, ניסיון מעשי ורשת של קשרים הנחוצים לכם לצורך תהליך התחדשות מושלם ונטול פשרות.

     

    תמ"א 38 עורכי דין

     

    תמ"א 38 עורכי דין

    עורך דין תמ"א 38  מתמחה בתכנית הארצית הנ"ל, שנועדה לחיזוק מבנים קיימים מפני רעידת אדמה. התכנית נכנסה לתוקף ב 2005 ומדי פעם נחקקים תיקונים שמרביתם נועדו לשיפור האטרקטיביות שלהן. בעקרון, המדינה נותנת הקלות לדיירים ומוסיפה אחוזי בנייה ניכרים על השטח הקיים כך שהם נמנעים מהוצאה כספית. היזם משדרג את הבניין, מחזק אותו, מוסיף שטחי דיור לדיירים  ובנוסף, בונה עבורו דירות חדשות המהוות את הפיצוי הכספי שלו. עורכת דין קרין לב, מספקת שירותים בתחום.

     

    עורך דין תמ"א 38 – משימות רבות בפניו

    עוד תמ"א 38 מייעץ ומטפל בכל ההליכים המשפטיים, מארגן את החוזים, פותר בעיות שונות ומלווה את הדיירים או את היזמים לאורך כל הפרויקט. קיימים תמריצים כלכליים שונים נוספים דוגמת פטורים מהיטלי השבחה, הקלות בתשלום מס שבח ומס רכישה ועוד. מעבר לכך, יש הוצאות רבות שעורך דין יכול להוזיל. כמו זכאות מתשלומים עבור פיתוח תשתיות, פטורים מכפל חיובים עבור תשתיות חדשות ועוד. כל אלו יכולים להגיע לסכומים גבוהים מאוד וכל חיסכון כספי יסייע לדיירים. הוא יכול לנהל עבור הדיירים את כל התהליך מראשיתו. הוא ידאג לקבלת הצעות מחיר מקבלנים בעלי ניסיון, יערוך מולם את החוזים, ידאג לפקח על התקדמות העבודות עד לסיומן ועוד.

    תהליך מורכב

    התהליך הינו  מורכב מאוד בגלל שמעורבים בו דיירים רבים שלא תמיד מסכימים ביניהם. הפתרון, לרוב, הוא קביעת נציגות אשר תעסוק בכל הנושאים  הקשורים לתהליך, והיא זאת שתתנהל מול היזמים ועורך הדין. אחת המטלות החשובות של עורך דין תמ"א 38 היא לקיים את השיחות והפגישות עם  הנציגות הזאת.

     

    במקרה של תמ"א 38 עורכי דין יעזרו לך עם רישומים ופתרון בעיות טכניות ומנהליות

    מעבר לכל התהליך בשטח, יהיה צורך, לבצע עדכונים בנסח הטאבו, לרשום תוספות שטח וכדומה. טיפולים שונים ומורכבים נעשים מול הרשות המקומית ויש לסייע בהסרת חסמים בירוקראטיים, בהשגת הנחות על תשלומים ובעוד נושאים אחרים. נושאים אחרים שיש לטפל בהם הם פיצוי לשכירת דירות חלופיות במהלך הפרויקט ועוד. מומלץ לשכור שירותי עורכת דין קרין לב, בעלת המוניטין. ברשותה ידע וניסיון מצטבר שמגיע מטיפולים קודמים בפרויקטים דומים בעבר.

    עוד תמא 38

    עורך דין תמ"א 38 תל אביב מתמחה בתחום ייחודי זה שנועד לחיזוק מבנים. בניינים שנבנו לפני שנים רבות אינם עמידים דיים לרעידות אדמה. כדי לפתור בעיה זאת נוסדה תכנית מתאר ארצית שמטרתה היא עידוד חיזוקם ביזמת דייריהם. במגרת התכנית מקבלים הדיירים תוספת אחוזי בנייה ושטחים נוספים. הרצון הוא לעודדם מבחינה כלכלית לביצוע הפרויקט. בכל פרויקט כזה כדאי להיעזר בשירותי עורכת דין קארין לב, המקצועיים.

     

    עורך דין תמ"א 38 תל אביב – מבצע משימות רבות

    עוד תמ"א 38 תל אביב יכול להסביר לדיירים את כל הצדדים המשפטיים ולהכין את החוזים השונים. בעקרון, בעלי הבית יכולים לקבל שטחים נוספים לצרכיהם דוגמת חניה, חדרים נוספים מרפסות ועוד. הקבלן מצידו מחזק את הבניין ומקבל אפשרות לבניית דירות נוספות המהוות, למעשה, פיצוי כספי.  למרות שהדיירים אינם מוציאים כסף רב מהכיס הרי עדיין יש הוצאות שונות של מיסוי דוגמת היטלי השבחה, מיסי שבח ורכישה וכיוצא בזה. עורך דין מקצועי בנושא מכיר את כולם כולל עדכונים המתפרסמים מעת לעת ויכול לייעץ בנושא. לעיתים, החיסכון הכספי בנושאים אלו הופך את הפרויקט לכדאי.

    טיפול מורכב

    הפרויקט מורכב מאוד מכיוון שמדובר על דירות בהן גרים אנשים ולא תמיד הם מסכימים ביניהם על נושאים שונים. לרוב, הם ממנים חברי וועד אשר תפקידם להתנהל מול  יזמים ועורכי הדין. עוד תמ"א 38 תל אביב יכול לנהל את התהליך מראשיתו. הוא ידאג לקבל הצעות מחיר מיזמים וקבלנים מנוסים בתחום. הוא יבחר את ההצעה המתאימה ביותר מבחינת עלויות, איכות עבודה, לוחות זמנים וכדומה. יש לזכור כי הדיירים חייבים לפנות את דירותיהם ולשכור אחרות חלופיות למשך תקופת הבניה, ומשום כך, עמידה בלוחות זמנים הינה חיונית.

     

    עוד תמא 38 שיעזור לכם עם רישום, מיסוי ועוד

    בין יתר המטלות שלו יהיו עדכוני הרישום בטאבו, משאים ומתנים מול הרשות המקומית לגבי נושאי מיסים, הסרת חסמים בירוקראטיים, קבלת פטורים בקשר להיטלי השבחה, בדיקת נושאי כופר חניה ועוד. כל הקלה כספית יכולה לחסוך ללקוח או ליזם כסף רב. מומלץ לשכור שירותי עורכת דין קרין לב, המנוסה אשר מכירה את הפרויקט לעומק.

     

     

    צריך ייצוג משפטי? אנחנו כאן



      אולי יעניין אתכם

      חברה לפיתוח אתרים חברה לפיתוח אתרים